DRP שירותי אינטרנט logo

Facebook DRP Google Plus DRP Twitter DRP LinkedIn DRP YouTube DRP    כתב קטן כתב בינוני כתב גדול    קונטרסט רגיל קונטרסט עדין קונטרסט חזק

יצירת קשר

או התקשר עכשיו 077-4345121

שירותי ניהול מדיה חברתית

נכון לשנת 2014 בישראל, מספר המשתמשים הפעילים בישראל עומד על כ-3.9 מיליון משתמשים. מתוכם, 2.7 מיליון משתמשים בפייסבוק על בסיס יומי, 3 מיליון משתמשים בפייסבוק בסלולר ו-2.1 מיליון גולשים לפייסבוק על בסיס יומי ממכשירים סלולריים. כולם נמצאים היום בפייסבוק, אך השאלה הנשאלת היא כיצד הכלי הנפלא הזה יכול לסייע לקדם את העסק שלך…

חשוב לזכור, שנוכחות במדיה החברתית אינה מסתכמת רק בפייסבוק. עסקים וארגונים רבים בוחרים לפעול במספר ערוצים במקביל: אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, גוגל פלוס, לינקדאין יכולים להוות חלק אינטגרלי מהמרחב הוירטואלי שרק הולך וגדל. כמו כן, הפעילות במדיה החברתית טומנת בחובה גם קהילות, בלוגים, פורומים, יישומים, כלים ואפשרויות רבות נוספות, שרק הולכות וצוברות תאוצה. כיום כל חברה, עסק או ארגון אשר מכבד את תחום פעילותו, מפעיל מערך הכולל נוכחות מקצועית-שיווקית במדיה החברתית.

ניהול מדיה חברתית – בוחרים לעבוד עם צוות די.אר. פי

די. אר. פי מתמחה בתחום ניהול מדיה חברתית עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומים רבים ומגוונים. קידום ושיווק הארגון או העסק מתבצע על ידי צוות מומחי מדיה חברתית, בעלי ניסיון עשיר.

השירות כולל:

בניית חבילה הכוללת נוכחות במדיה החברתית לפי צרכי הלקוח ובהתאמה מלאה, שכוללת בין היתר הקמת דף עסקי בפייסבוק או דף ארגוני בפייסבוק, פרופיל מקצועי בלינקדאין, הקמת בלוג (לרבות כתיבת התוכן וניהולו השוטף).
יצירת נוכחות אינטרנטית לעסק או לארגון בעלת מוניטין, תוך מתן דגש על העצמת המותג וקידום שירותיו / מוצריו.
הפקת תוכן איכותי למדיה החברתית ולקידום במנועי החיפוש.
יצירת Engagement עם המשתמשים – שיתוף תכנים, העברת מסרים שיווקיים והנעה לפעולה לצורך קידום יעדים מסחריים או ארגוניים.
יצירת מערך שיווק וויראלי – קידום מוצרים או שירותים באמצעות שיתוף תכנים בין הגולשים.
חשיפת מוצרים או שירותים לקהל עצום באמצעות מגוון רחב של כלים שיווקים אפקטיביים.
כתיבה ופרסום תכנים בעלי ערך מוסף, שתפקידם למשוך קהל פוטנציאלי הנחשף אליהם במדיה החברתית ישירות אל אתר האינטרנט / עמוד הנחיתה של העסק או הארגון.
יצירת נוכחות קבועה בפורומים מובילים, קבוצות וקהילות ענפות.

 

שירותים בהם אנחנו משתמשים
AAA1471