DRP שירותי אינטרנט logo

Facebook DRP Google Plus DRP Twitter DRP LinkedIn DRP YouTube DRP    כתב קטן כתב בינוני כתב גדול    קונטרסט רגיל קונטרסט עדין קונטרסט חזק

יצירת קשר

או התקשר עכשיו 077-4345121

שירותי DRP – שרות התאוששות מאסון

די.אר.פי שירותי אינטרנט מציעה שירותי אינטרנט רוחביים, אחת המטרות החשובות ביותר של כל ארגון הינה לשמור על זמינות ושרידות המערכת..

DRP – Disaster Recovery Plan הינו מונח המתאר תוכנית למקרה שאסון עלול לקרות, נשמע מרתיע, אך למעשה מדובר בכל תקלה שהיא גם מתקלת חומרה באחד השרתים, לדוגמא תקלה בדיסק/זיכרון וכדו' או שריפה של כל חוות השרתים, התוכנית מותאמת לכל ארגון בצורה פרטנית ומציעה פתרון חלופי מהיר ויעיל עם מינימום נזקים לכל אסון.
. מרבית המערכות או האתרים המתופעלים על ידי ארגונים קטנים ובינוניים לא מייחסים חשיבות ל DRP, ובמקרה הטוב דואגים לבצע גיבוי אחת לכמה זמן. לעומת זאת המודעות של ארגונים גדולים להכנת מערך גיבוי במקרה של אסון גדולה הרבה יותר, כאשר על פי הערכות בין 2% ל 4% מתקציב ה IT מושקע במערך מהסוג הזה. העלות של הקמת מערך DRP תלוי מאוד בצורך של אותה חברה, לדוגמא אם יש צורך הכרחי שהמשתמש לא ירגיש שקרתה תקלה לעומת אי זמינות של המערכת למספר דקות או לחילופין אפילו למספר שעות.

חברת DRP שירותי אינטרנט מציעה שירותים מהסוג הזה לכלל סוגי החברות ברמות השונות המתאימות לצרכים הפרטניים של כל חברה במחירים ריאליים המתאימים גם לארגונים קטנים.

לפרטים נוספים ושיחת יעוץ, ניתן להשאיר פרטים בטופס יצרית קשר או בטלפון 077-4345121  ונחזור אליך בהקדם.

 

שירותים בהם אנחנו משתמשים
AAA221