הכירו את OnHub: ראוטר אלחוטי חדש ומעוצב מבית גוגל

שיתוף פעולה בין חברת התקשורת TP-Link ל-Google מביא להשקת ראוטר אלחוטי חכם הנקרא OnHub. הראוטר מגיע בעיצוב מרענן אשר מזכיר יותר רמקול אלחוטי מאשר מוצר בתחום התקשורת. בהודעה הרשמית נמסר כי הוא פותח באופן ידידותי למשתמש ומתוך מטרה להקל עליו בתהליך ההגדרה והשימוש בו, כאשר האנטנות מוסתרות בתוכו וטפיחה עליו תציג את סיסמת ה-WiFi.

מבחינה טכנית, דאגו גוגל ו-TP Link לצייד את הראוטר ב-13 אנטנות פנימיות, כדי למנוע מצב של חוסר קליטה ובטכנולוגיית 802.11b/g/n/ac בתדר 2.4Ghz ו-5Ghz. בגב המכשיר ניתן למצוא כניסת רשת בודדת (RJ45) כך שבמידה ותרצו לחבר מחשבים נוספים, תזדקקו למתג. ב-OnHub ניתן למצוא חיבור USB 3.0 עבור התקנים חיצוניים כמו מדפסת או כונן נייד. כמו כן, הראוטר מגיע עם רמקול פנימי וקישוריות Bluetooth, כך שניתן להאזין דרכו למוזיקה.

בכל מספר דקות מבצע הראוטר סריקה כדי לוודא שאין התנגשות בין ערוצים, כאשר הראוטר מסוגל לזכור את המכשירים המחוברים אליו וכמה נתונים הם צורכים, כך שבכל רגע נתון הוא יידע להעמיד עבורם את רוחב הפס הנדרש ולתעדף בהתאם.

השליטה בראוטר מתבצעת באמצעות אפליקציית Google On, שנשלטת מהסמארטפון או הטאבלט. האפליקציה מאפשרת לבצע שינויים והגדרות שונות בצורה קלה ופשוטה. לתושבי ארה"ב שבין קוראי הבלוג, נספר שניתן להזמין כבר עכשיו את ה- OnHub דרך חנות גוגל במחיר של 199 דולר (כולל משלוח) בתוך ארה”ב. בקרוב הוא יהיה זמין לרכישה גם דרך אמזון ורשת Walmart.

Comments

comments