הכירו את שירות Paper של Dropbox

Dropbox ממשיכה להרחיב את שירותיה ולייצר ערך מוסף עבור משתמשיה, זאת מתוך כוונה לא להישאר רק כספקית אחסון בענן. החברה החלה להפעיל עבור כלל המשתמשים את שירות Paper, שירות עריכת מסמכים קבוצתי, שנועד לספק מענה לעריכה ותכנון משותפים של צוות אשר עובד על פרויקט משותף. השירות אמנם קיים מזה זמן מה, אך היה פעיל בתהליך בטא סגור וכעת זמין לשימוש פתוח.  .

מלבד אפשרויות עריכה קבוצתית של מסך אחד בו זמנית, מאפשר השירות להוסיף הערות, תגובות ונתיב התראות על כל שינוי. נוסף על כך, ניתן להטמיע תמונות, סרטונים וכן ליצור מטלות עם אפשרויות לתייג חברים ספציפיים לביצוען של המטלות. בשירות ניתן אף לקשר את החשבון אל Google Calendar וליצור מעין סיעור מוחות על ידי הפצת מסמך באופן אוטומטי בין המשתמשים השותפים בפרויקט העריכה.

Paper זכה ל-2 תוספות משמעותיות (אפשרות חיפוש ואפליקצייה למחשב ולניידים) מאז הכריזה עליו Dropbox בשנה שעברה. כמו כן, בחברה טרחו לשפר את עיצוב גלריית התמונות, יצירת הטבלאות ותרשימים על גבי המסמכים הנערכים.

שירות Paper מאפשר ל-Dropbox להציע אלטרנטיבה לענקיות כמו מיקרוסופט, גוגל ואפל. השירות זמין בשלב זה באופן חינמי, כאשר עליכם ליצור חשבון דרופבוקס כדי להצטרף אליו. חשוב להוסיף, שהשירות מגובה באפליקציות תואמות עבור אנדרואיד ו-iOS, שמאפשרות עריכה גם באמצעות הטלפון החכם.

Comments

comments