להורדה חינם: מנהל הסיסמאות LastPass עבור טלפונים חכמים

מנהל הסיסמאות הפופולרי LastPass אשר מספק שמירה וניהול סיסמאות חוצה פלטפורמות בענן הופך גם את האפליקציה לחינמית עבור מכשירי המובייל, אחרי שעד כה הציע גרסה חינמית רק למשתמשי המחשב כתוסף לדפדפן. האפליקציה לטלפונים חכמים דרשה רישום ותשלום קבוע.

חשוב להבהיר, שמשתמשים אשר קיים ברשותם LastPass על גבי המחשב האישי, ויהיו מעוניינים להתקין את האפליקציה ולסנכרן אותה לאותו חשבון, יאלצו להיפרד מידי חודש מ- 12 דולר לשנה עבור חשבון פרימיום. עם זאת, משתמשים אשר לא מעוניינים בגרסת ה-PC או שמעדיפים לעבוד עם שני חשבונות (אחד למחשב והשני לטלפון), יוכל לעשות שימוש חינמי באפליקציה.

קצת על LastPass

כאמור, LastPass מאפשרת למשתמשים לנהל את כל הסיסמאות שלהם באמצעות תוסף אשר משתלב בדפדפן ומזין את הפרטים: שם משתמש, הסיסמה וגם פרטים נוספים אם נרצה (כמו כתובת או מס’ כרטיס אשראי) ישירות בתיבות ההזנה שבאתרים השונים.חשוב לציין, שהכניסה הינה חד פעמית ואינה דורשת מהמשתמש לזכור ולהקליד מחדש כל פעם מחדש בעת שימוש בשירותי רשת. השירות אשר פועל בענן מאפשר לסנכרן מספר מחשבים כמו המחשב בבית והמחשב הנייד, מה שחוסך מהמשתמש את הצורך לזכור סיסמאות. אמנם ב-LastPass מבטיחים שהשירות מוצפן ומוגן, אך חשוב להבהיר שכמו כל שירות אשר מתבסס על הענן, תמיד קיימת אפשרות לזליגת התוכן לגורמים לא רצויים.

להורדת התוסף והאפליקציות דרך אתר החברה.

 

 

Comments

comments